DOPITA studio

Webová prezentace kuchyňského a interiérového studia DOPITA, které se specializuje na spojení kvalitních materiálů a technologií se 100% zakázkovou výrobou, díky které nabízí nadstandartní řešení interiérů, zejména kuchyní, ve kterých je důraz kladen v prvé řadě na jejich uživatele. S panem Dopitou prezetaci od spuštění prezentaci sledujeme a na základě výsledků pro majitele podstatných metrik měření ji průběžně rozšiřujeme a vylepšujeme.

  • Laptop
  • Tablet
  • Telefon
Tomáš dopita

Tomáš dopita

majitel DOPITA studio s.r.o.

Webové stránky jsme začali více řešit v průběhu roku 2013. Náš předchozí webmaster měl sice nízké ceny, ovšem velmi často jsme slyšeli "to nejde", komunikace vázla a neustále jsme se točili dokola. Rozhodli jsme se stránky svěřit jinému dodavateli. Na doporučení jsme se spojili s Honzou Rejnou, který měl velmi dobré reference. V té době pobýval pracovně v USA a tak veškerá komunikace probíhala na dálku přes Skype. Nicméně i přes tuto překážku jsme nové stránky dali dohromady velmi rychle již po několika "skypech". K našemu překvapení na některé nápady, na které jsme v minulosti dostali odpověď " to nejde" nebo " to je moc složité", najednou byla odpověď "to není problém", nebo maximálně "zjistím dám vědět". Stránky jsme spustili během asi dvou měsíců a kromě toho, že vypadaly podstatně lépe, tak zejména čísla z Analytics hovořila jasně. Návštěvnost se okamžitě již první měsíc zvýšila pětkrát. V dalším období, kdy jsme stránky postupně ladili, návštěvnost stoupla bez  jakýchkoliv placených kampaní o řád, přičemž míra okamžitého opuštění klesla z původních 70% pod 30%, kde se dlouhodobě ustálila a trvá dodnes. Samozřejmě nové stránky od Mambalab byly dražší, než ty původní a bylo by asi podezřelé, kdyby tomu bylo jinak. Zcela jsme upustili od placených kampaní. Pokud bychom šli cestou právě placených kampaní, tak celkové náklady na provoz webu by byly několikanásobně vyšší, než tvorba optimalizovaného webu od mambaLab. Za nás tedy naprostá spokojenost a doporučení.